„Moja reklama w Google Ads nie chwyciła” – czyli jak możesz poprawić swoje umiejętności w zakresie tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google Ads

„Moja reklama w Google Ads nie chwyciła” – czyli jak możesz poprawić swoje umiejętności w zakresie tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google Ads

Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym przedsiębiorcą, który dopiero rozwija swój biznes e-commerce, czy może działasz już od lat; czy jesteś twórcą blogowym, czy może hobbystycznie prowadzisz stronę internetową, na której starasz się sprzedać swoje rękodzieło – z pewnością e-marketing nie jest Ci obcy, gdyż zawsze każdemu twórcy i sprzedawcy zależy na tym, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Na pewno więc trafiłeś już kiedyś na usługę Google Ads i być może nawet stworzyłeś tam reklamę – która jednak „nie chwyciła”, czyli nie przyniosła takiej konwersji, jakiej się spodziewałeś. Zastanawiasz się, co zrobiłeś nie tak i przede wszystkim co dalej. Odpowiedź jest prosta – możesz poprawić swoje umiejętności w zakresie tworzenia oraz optymalizacji kampanii reklamowych Google Ads.

Poradnik dotyczący Google Ads czy może kurs stacjonarny?

Możliwości zdobycia nowej wiedzy i umiejętności jest całe mnóstwo – począwszy od pojedynczych artykułów w Internecie, poprzez kompleksowe poradniki, tutoriale i webinary, aż po kursy online oraz stacjonarne. Najlepiej swoją wiedzę uzupełniać, czerpiąc od specjalistów – i tak na blogu Jerzego Zielińskiego znajdziemy szereg artykułów dotyczących zarówno SEO, jak i Google Ads; znajdziemy tam też poradniki, ale najbardziej interesującą opcją wydają się jednak kursy. Jest to bowiem możliwość spotkania się ze specjalistą twarzą w twarz, możliwość zadawania pytań oraz uzyskiwania odpowiedzi na najbardziej nurtujące nas wątpliwości. Przede wszystkim jest to jednak możliwość działania w praktyce pod okiem osoby doświadczonej w tym temacie. Jerzy Zieliński ma bowiem ponad dziesięcioletnie doświadczenie w dziedzinie e-marketingu, sam też nieustannie się szkoli, aby weryfikować posiadaną wiedzę i umiejętności oraz uzupełniać je o nowinki w danym temacie. Dlatego właśnie prowadzony przez taką osobę kurs może okazać się strzałem w dziesiątkę dla osoby początkującej w zakresie Google Ads.

Kurs prowadzony jest stacjonarnie, dlatego wymaga to od Ciebie poświęcenia pewnej ilości wolnego czasu i dotarcia do miejsca, gdzie odbywa się szkolenie. Jednak w zamian dostajesz możliwość kontaktu ze specjalistą, który w trakcie kursu przekaże Ci najważniejszą wiedzę dotyczącą Google Ads, jak i nauczy Cię tworzenia kampanii reklamowych oraz ich optymalizacji w celu osiągania jak najlepszych wyników. Po takim szkoleniu z całą pewnością nie powiesz już, że Twoja reklama „nie chwyciła”. Miernikiem wartości szkolenia będzie uzyskana konwersja dzięki poprawnie stworzonej i zoptymalizowanej kampanii w Google Ads.

iouyt

Jestem iouyt. Od roku publikuję filmy na youtube. Ostatnio postanowiłem spróbować swoich sił w pisaniu. Pod trudnym do wypowiedzenia pseudonimem iouyt kryje się Marcin.