Jak budować swoją osobistą markę poprzez blogowanie?

Jak budować swoją osobistą markę poprzez blogowanie?

Personal branding to technika sprzedaży marki. Odzwierciedla to, jak postrzegają nas inni. Praca nad nim, dopracowywanie i fascynowanie sprawi, że będziesz bardziej pożądany na konkurencyjnym rynku. Jeśli jesteś właścicielem firmy, Twoja marka może pomóc Ci zdobyć nowych klientów. Jeśli jesteś pracownikiem, może to pomóc w znalezieniu lepszej pracy w przyszłości.

Nie jest łatwo stać się legalnym ekspertem w swojej branży. Zdobycie zaufania ludzi wymaga dużo ciężkiej pracy i cierpliwości. Aby rozwijać się wraz z nimi, musisz być wiarygodny dla swojej grupy docelowej. Niewątpliwie warto budować swoją markę. Dzisiaj, kiedy każdy może wyszukać Cię w Internecie, budowanie reputacji online jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Za pomocą kilku kliknięć i minut mogą zdecydować, czy skontaktować się z Tobą, czy z Twoim rywalem. 

Ale trudniej jest budować markę niż tylko mówić. Jeśli uważasz, że jest to dość pracochłonne, możesz zatrudnić profesjonalną agencję SEO, która dostarcza treści i usługi SEO! Ale nie jest to niemożliwe i istnieje łatwa, ale długoterminowa strategia blogowania. Aby uzyskać więcej informacji, zbadajmy, jak możemy zbudować osobistą markę poprzez blogowanie:

Opracowywanie treści

Celem bloga jest publikowanie treści i muszą to być informacje istotne dla Twojej oferty. Ponieważ nie chcesz wprowadzać czytelników w błąd, powinieneś zrozumieć, że Twoja witryna nie jest placem zabaw, na którym każdy może umieścić cokolwiek. Powinieneś pisać o sprawach związanych z biznesem tylko wtedy, gdy jesteś konsultantem biznesowym.

W tym celu można wykorzystać koncepcję części ⅘. Na przykład, jeśli masz blog kulinarny, co najmniej 80 procent treści powinno dotyczyć tylko gotowania. Podczas kreatywnej podróży może być trudno określić, co możesz opublikować. Zanim jednak opublikujesz jakąkolwiek treść, upewnij się, że zawiera ona słowa kluczowe związane z Twoim tematem, ponieważ tylko w ten sposób będzie ona dobrze pozycjonować się w wyszukiwarkach.

Stracisz swoją grupę docelową , a Twoja marka nie będzie się rozwijać, jeśli nie skupisz się na słowach kluczowych. Uzyskasz odpowiednie wyniki, jeśli skutecznie użyjesz słów kluczowych podczas tworzenia treści.

Spójność

To prawda, że ​​nie wszystko pójdzie idealnie od razu, a to oznacza, że ​​ich marka poszybuje w górę, gdy tylko zaczną blogować. Nie powinieneś się niepokoić, ale raczej zaakceptuj to jako niezbędną część procesu. Jeśli chcesz zobaczyć jakąkolwiek poprawę, musisz być konsekwentny w publikowaniu, a to oznacza, że ​​publikowanie co najmniej raz lub dwa razy w tygodniu jest idealne. Nie stworzysz silnej marki osobistej, jeśli tego nie zrobisz.

Jeśli chcesz wyników, musisz być konsekwentny. Nie ma sensu, aby ktoś odwiedzał Twojego bloga i odkrył, że nie aktualizowałeś go od dwóch tygodni. Dlatego regularnie publikuj treści. W rezultacie Twój blog będzie miał wyższą pozycję, a więcej osób będzie świadomych Twojego biznesu.

Wyjątkowość

Siła Twojego bloga jest w Twoich rękach i to Ty musisz zdecydować, czy blogowanie pomoże Ci stworzyć Twoją markę. Wiele osób popełnia błąd polegający na kopiowaniu blogów innych osób. Jeśli Twój blog nie jest unikalny, nie będzie miał dobrej pozycji w wyszukiwarkach, a czytelnicy staną się niezainteresowani. Ludzie, którzy odwiedzają Twojego bloga, oczekują, że zobaczą coś wyjątkowego i innego.

Możesz mieć takie same myśli na dany temat, jak inni blogerzy. Jednak jako osoba kreatywna musisz zaprezentować ją wyjątkowo, aby wyróżniała się z tłumu. Blogowanie nie ma sensu, jeśli ty i pięć innych blogów opublikuje to samo. Wyróżnij się jako blog i marka, która zawsze przedstawia różne rzeczy w inny sposób. Nikt nie wróci do Twojego bloga, jeśli odkryje, że brakuje Ci wyjątkowości, w wyniku czego ucierpi Twój ruch.

Więc pozostań wierny sobie, a wszystko będzie w porządku.

Pewność siebie

Ludzie uwielbiają sytuacje, w których mogą nawiązywać osobiste więzi z blogerami podczas czytania ich treści.

Oznacza to, że Twoje słowa powinny mieć moc, dzięki czemu Twój materiał będzie bardziej osobisty i połączy się z publicznością. Mówienie z autorytetem i wiedza o tym, o czym mówisz, jest ważniejsze niż bycie najgłośniejszą osobą w pomieszczeniu. Osoby dobrze zorientowane w swojej tematyce zawsze mają przewagę. Ludzie będą ci ufać, jeśli będziesz mówić autorytatywnie, i będą chcieli usłyszeć od ciebie więcej. Jako bloger powinieneś zdawać sobie sprawę z następujących kwestii:

  • Musisz zagwarantować, że piszesz z pasją, aby Twój blog był bardziej osobisty. Jeśli nie będziesz szczery, Twój blog straci swoją moc.
  • Czytelnicy będą zmuszeni wrócić i przeczytać więcej, jeśli nawiążą taką relację. Wspaniale jest, jeśli zachowasz kontakt w swoim piśmie, ponieważ uczyni to bardziej wiarygodnym.

W swoich słowach powinieneś być stanowczy. Kiedy ludzie czytają twój materiał, powinien być wystarczająco silny, aby ich przekonać. 

Mieć listę e-mailową

Decydując się na wykorzystanie blogowania do rozwijania swojej marki, pamiętaj, że będziesz konkurować z innymi. W rezultacie warto pomyśleć o strategiach, aby pozostać o krok przed konkurencją.

Lista e-mailowa to jedna z metod nawiązania kontaktu z odbiorcami. Jeśli zwrócisz uwagę na wiele blogów, zauważysz, że zawierają one w swoich witrynach sekcję, w której czytelnicy mogą wpisywać swoje adresy e-mail, aby zapisać się na swoją listę e-mailową. To jest coś, co powinieneś mieć również na swoim blogu.

Jeśli widzom spodobają się Twoje treści, szybko zasubskrybują Twoją witrynę, aby być na bieżąco. Ponieważ zawsze możesz powiadamiać subskrybentów o każdej nowej treści lub produkcie za pośrednictwem swojej listy e-mailowej, masz większą szansę na wygenerowanie sprzedaży. To dobry marketing i powinieneś z niego skorzystać.

Sieć

Networking to metoda interakcji z innymi, dzięki której Twój blog będzie idealny do budowania osobistej marki. Jeśli szukasz nowych sposobów, możesz współpracować z innym właścicielem marki. Może to być partnerstwo z pisarzem lub projektantem grafiki. Możesz mieć kreatywny blog lub musisz zrobić sobie przerwę jako pisarz. Możesz podać szczegóły pisarzowi, aby mógł napisać je w stylu, który dokładnie odzwierciedla twoje uczucia. W ten sposób nie będziesz musiał radzić sobie z ciągłym obciążeniem rozwojem treści. To naturalne, że zlecasz pracę na zewnątrz, więc nie bój się tego robić, ale upewnij się, że wiesz, z kim pracujesz.

Wizualizacje są również niezbędne przy prowadzeniu bloga. Musisz skontaktować się z grafikiem, który wie, jak prawidłowo przenosić pomysły na obrazy. Pracownik musi znać teorię kolorów i inne aspekty projektowania graficznego. Gdy już masz wszystkie te rzeczy na miejscu, będziesz na dobrej drodze do wykorzystania blogowania do promowania swojej marki.

Korzystaj z platform mediów społecznościowych

Platformy społecznościowe mogą pomóc Ci w budowaniu Twojego biznesu poprzez blogowanie. Istnieje wiele innych sposobów na stworzenie swojej marki poza witryną internetową i możesz być aktywny w serwisach społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook, Instagram, Linkedin itp.

Większość blogerów popełnia błąd, wierząc, że ograniczają się tylko do jednej platformy. To nieprawda, ponieważ możesz zacząć udostępniać swojego bloga w innych sieciach społecznościowych i prawie na pewno przyciągnie on uwagę. Tak, możesz użyć dowolnej platformy mediów społecznościowych, aby poszerzyć swoją publiczność i nawiązać z nią osobiste więzi. Niektóre osoby nigdy nie kupiłyby od firmy bez obecności w mediach społecznościowych. Czas założyć stronę w mediach społecznościowych, jeśli jeszcze jej nie masz!

Końcowe przemyślenia

Możemy łatwo stwierdzić, że marka osobista zwiększa widoczność, wiarygodność, a w rezultacie generuje więcej możliwości rozwoju jako firma lub osoba prywatna w Internecie. Za jego pośrednictwem możesz udowodnić swój autorytet na rynku. A najłatwiejszym sposobem ustanowienia marki osobistej jest blogowanie, ale z zobowiązaniem do pozostania wyjątkowym, konsekwentnym, asertywnym i aktywnym w mediach społecznościowych, jak wyjaśniono powyżej.

ggooggllee

Ggooggllee - notoryczny użytkownik google.