zwiń

Zarządzaj moimi danymi

Usuwanie konta
Podaj e-mail:
Zmiana adresu e-mail Stary adres e-mail:
Nowy adres e-mail:

Noble Concierge  Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul.
Przyokopowej 33 (Noble Concierge), na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z
dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z
2002 r., nr 101, poz. 926, z późn. zm.) informuje, iż jest administratorem
podanych przez Panią/Pana danych osobowych. Dane te będą przetwarzane
przez Noble Concierge w celu korzystania z prowadzonej przez Noble Con-
cierge  Sp. z o.o. usługi „Newsletter L’Eclat”. Podanie przez Panią/Pana
danych jest dobrowolne, jednakże ich podanie warunkuje korzystanie z
prowadzonej przez Noble Concierge  Sp. z o.o. usługi „Newsletter L’Eclat”.

Oświadczam, że jestem pełnoletni.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Noble Concierge  Sp. z o.o.  
informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
w szczególności poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu
usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz.U. z 2002 roku,
Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Zapisz się
na darmowy newsletter!

Raz w miesiącu:
  • propozycje i rekomendacje
    od Noble Concierge
  • promocje i akcje specjalne
    naszych Partnerów
  • kultura, podróże i lifestyle

Bądź na bieżąco

Regulamin newslettera

Wydarzenia

Wróć do Wydarzeń
14951839779112.jpg
  • 2017-05-24
    środa (pozostało dni: 2)
    Warszawa
    Villa Foksal

zapytaj o bilety

Polish Luxury Market Summit

dodano: 19.05.2017

24 maja 2017 roku odbędzie się druga już edycja unikatowego na polskim rynku wydarzenia Polish Luxury Market Summit. Tym razem konferencja jest poświęcona przyszłości branży dóbr luksusowych.

Dla klientów i partnerów biznesowych mamy specjalny rabat 40%. Podczas zakupu zaproszenia należy użyć kodu NOB-40. Link do systemu rezerwacji https://plms-2017.konfeo.com 

Konferencja gromadzi liderów biznesowych sektora premium zarówno z Polski, jak z innych krajów Europy. Dla uczestników będzie to wyjątkowa okazja, by zapoznać się z trendami funkcjonującymi obecnie w branży i wymienić się doświadczeniami z innymi gośćmi, jak również nawiązać nowe kontakty biznesowe. Dla marek luksusowych, które coraz dynamiczniej wchodzą w świat cyfrowy, by dotrzeć do młodszych pokoleń klientów, wyjątkowo istotne jest pogodzenie tego z zachowaniem unikalnego charakteru marki. Ta kwestia będzie jedną z poruszanych podczas prelekcji i paneli dyskusyjnych.

Najważniejsze zagadnienia tegorocznej konferencji są związane z przyszłością luksusu, a konkretnie trendami, które docierają do  Polski z Europy Zachodniej i ze Stanów Zjednoczonych. Dziś liczy się więcej, aniżeli tylko sam produkt – największe znaczenie mają doświadczenia, jakie ze sobą niesie, i konotacje, które wzbudza u odbiorców marki.

Zaproszeni specjaliści będą omawiać zachodzące w branży zmiany, przenikanie się kanałów online i offline, a także wnioski płynące z unikatowego na polskim rynku badania przeprowadzonego na grupie zamożnych osób. Badanie odnosi się do sposobów spędzania wolnego czasu, korzystania z mediów, stosunku do luksusu i jego wyznaczników. Szczegóły badania i wnioski omówią Beata Orkwiszewska, Group Account Director i Anna Kuropatwa, Data Insight Director z Havas Media.

Będzie również poruszony temat związku między segmentem premium a kulturą i sztuką. Goście konferencji będą się mogli dowiedzieć, jakie efekty mogą płynąć z połączenia muzyki klasycznej i biznesu, a także jak chronić markę, własność intelektualną i reputację. W panelu dyskusyjnym na temat wspierania kultury przez marki luksusowe wezmą udział m.in. Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Poland, Magda Bulera-Payne, eskspert PR ds. rynku dóbr luksusowych oraz Karolina Nowak-Sarbińska, która zarządza inwestycjami w dzieła sztuki w firmie Wealth Solutions. Moderatorem panelu będzie Ewa Mierzejewska, redaktor naczelna magazyu „Dom & Wnętrze”. W gronie prelegentów znajdują się eksperci piastujący wysokie stanowiska menedżerskie i dysponujący wieloletnim doświadczeniem w swojej branży, wśród nich Thomas Drevet z Christian Dior w Dubaju.

Konferencja jest skierowana do konsumentów rynku dóbr luksusowych, a także do prezesów, członków zarządów, dyrektorów zarządzających, szefów marketingu i PR, dyrektorów kreatywnych, brand managerów, osób odpowiedzialnych za strategie marketingowe oraz sprzedaż luksusowych produktów i usług, a także do prywatnych przedsiębiorców i inwestorów. Agenda jest na bieżąco aktualizowana, a szczegóły i formularz rejestracyjny można znaleźć pod adresem http://bookofluxury.com/