zwiń

Zarządzaj moimi danymi

Usuwanie konta
Podaj e-mail:
Zmiana adresu e-mail Stary adres e-mail:
Nowy adres e-mail:

Noble Concierge  Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul.
Przyokopowej 33 (Noble Concierge), na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z
dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z
2002 r., nr 101, poz. 926, z późn. zm.) informuje, iż jest administratorem
podanych przez Panią/Pana danych osobowych. Dane te będą przetwarzane
przez Noble Concierge w celu korzystania z prowadzonej przez Noble Con-
cierge  Sp. z o.o. usługi „Newsletter L’Eclat”. Podanie przez Panią/Pana
danych jest dobrowolne, jednakże ich podanie warunkuje korzystanie z
prowadzonej przez Noble Concierge  Sp. z o.o. usługi „Newsletter L’Eclat”.

Oświadczam, że jestem pełnoletni.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Noble Concierge  Sp. z o.o.  
informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
w szczególności poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu
usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz.U. z 2002 roku,
Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Zapisz się
na darmowy newsletter!

Raz w miesiącu:
  • propozycje i rekomendacje
    od Noble Concierge
  • promocje i akcje specjalne
    naszych Partnerów
  • kultura, podróże i lifestyle

Bądź na bieżąco

Regulamin newslettera

Wydarzenia

Wróć do Wydarzeń
15135927359122.jpg
  • 2018-01-21
    niedziela (Dzisiaj)
    Warszawa
    Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • 2018-01-23
    wtorek (pozostało dni: 2)
    Warszawa
    Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • 2018-01-25
    czwartek (pozostało dni: 4)
    Warszawa
    Teatr Wielki - Opera Narodowa

zapytaj o bilety

Peleas i Melizanda

dodano: 18.12.2017

„A czerń, E biel, I czerwień, U zieleń, O błękity, / Tajony wasz rodowód któregoś dnia ustalę” – pisał Artur Rimbaud w sonecie Samogłoski. Poezja symbolistów i malarstwo impresjonistyczne wpłynęły silnie na twórczość Claude’a Debussy’ego. „O przeniesieniu na muzykę Debussy’ego pojęcia z malarstwa – jak pisze muzykolog Danuta Gwizdalanka – zadecydowało jej oryginalne, nieznane wcześniej brzmienie, chciałoby się rzec – pastelowe i czyste jak kolory na obrazach impresjonistów”. Opera Peleas i Melizanda łączy subtelność dźwięków i symbolistyczną, oniryczną opowieść pióra noblisty Maeterlincka. Na tym, żeby zachować atmosferę tej opowieści, żeby oddać jakość dźwięku zależało reżyserce tej realizacji – Katie Mitchell. Jest ona artystką wszechstronną, tylko w przeciągu ostatnich lat wyreżyserowała Written on Skin George’a Benjamina, Le vin herbé Franka Martina, Alcinę Händla, Oczyszczonych Sary Kane i Łucję z Lammermooru Donizettiego. Jej inscenizacja to przede wszystkim opowieść o kimś „obcym”. Tak wyobcowana jest główna bohaterka – Melizanda, kobieta z tajemnicą niemożliwą do odkrycia, która zmienia życie tych, których spotyka na swej drodze. Mitchell maluje na scenie – dźwiękiem, ruchem, obrazem, gestem, milczeniem – hiperrealistyczny sen: wszystko, co dzieje na scenie – dzieje się w głowie śniącej Melizandy. A piękno tych obrazów i dźwięków jest tak wielkie, że nie chcemy się budzić.

Daty:

21.01.2018, 18:00

23.01.2018, 19:00

25.01.2018, 19:00

Premiera: 21.01.2018

Miejsce: Teatr Wielki - Opera Narodowa, Warszawa