Jeśli naszym celem jest uzyskanie szerokich zasięgów oddziaływania przy zachowaniu stosunkowo niskich kosztów produkcji, zdecydowanie powinniśmy rozważyć reklamę zewnętrzną jako formę promocji naszego biznesu.
Spośród wielu rodzajów produktów wchodzących w skład tej bardzo szerokiej grupy reklamy, do jej najpopularniejszych przykładów należą reklamy wielkoformatowe oraz billboardy. Obecnie, coraz większą popularnością wśród właścicieli firm cieszą się kasetony reklamowe. Czym są i dlaczego powinniśmy rozważyć ich wybór? Na te oraz inne pytania spróbujemy odpowiedzieć w tym artykule.
Jak rozumieć pojęcie kasetonów reklamowych?
Kasetony reklamowe występują pod wieloma postaciami, ale chcąc zamknąć je w węższych ramach, możemy sprowadzić ich postać do jednostronnych lub dwustronnych tablic, przedstawiających dany tekst lub obraz, który najczęściej ukazuje logo lub nazwę firmy.
Mogą posiadać one system sztucznego oświetlenia lub prezentować bardziej tradycyjną, nie podświetlaną formę.
Do ich wyprodukowania używa się przeróżnych materiałów z których najpopularniejszymi są płyty kompozytowe typu dibond (alubond, alucobond), poliwęglan lity lub plexiglas. Do osobnej kategorii produktów należą kasetony tekstylne z napinanym licem, które najczęściej stosuje się przy realizacji wielkopowierzchniowych reklam zewnętrznych z dodatkowym oświetleniem, choć należy nadmienić, że świetnie sprawdzają się też we wnętrzach lokali – jako reklamy przy recepcji lub przy kasach sklepowych.
Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel GrawerPix – jednej z wiodących agencji reklamowych na rynku: “Kasetony reklamowe to obecnie jeden z najczęściej wybieranych produktów przez naszych klientów. W swojej ofercie posiadamy ich wszystkie dostępne rodzaje oraz możemy pochwalić się wieloma realizacjami dla topowych marek. W naszych projektach zawsze staramy się dbać o najmniejsze detale i realizować nawet najbardziej wymagające życzenia klienta, którego zadowolenie stawiamy zawsze na pierwszym miejscu”.
Czym warto zdecydować się na wybór kasetonów reklamowych?
Kasetony reklamowe posiadają wiele zalet, z których w pierwszej kolejności warto wymienić trwałość oraz odporność na warunki atmosferyczne, dzięki czemu są one rozwiązaniem długowiecznym i często nie generującym dodatkowych kosztów związanych z ich konserwacją.
Właściwie zaprojektowane i wykonane zgodnie z obecnymi standardami realizacje pomagają budować rozpoznawalności marki i zapamiętywać odbiorcom reklamy siedzibę firmy, sklepu lub punktu usługowego.
To bardzo uniwersalne rozwiązanie świetnie sprawdzi się w wielu branżach.