Z jakich narzędzi możesz korzystać, tworząc kampanie email marketingowe?

Z jakich narzędzi możesz korzystać, tworząc kampanie email marketingowe?

E-mail marketing to doskonała propozycja dla osób, których celem jest generowanie większej liczby potencjalnych Klientów. Za pomocą tej formy marketingu bezpośredniego masz możliwość zbudować wiarygodność swojej marki. Z tego artykułu dowiesz się, z jakich narzędzi do e-mail marketingu możesz korzystać

Czym charakteryzują się poszczególne narzędzia i programy do e-mail marketingu?

MailChimp

To narzędzie email marketingowe jest jedną z najefektywniejszych strategii marketingowych, która spełnia funkcję taką jak: wysyłka wiadomości do Klientów. MailChimp został opracowany przez amerykańską firmę o takiej samej nazwie w 2001 roku. Jest on przejrzysty i intuicyjny w obsłudze.

GetResponse

To narzędzie, które automatyzuje działania email marketingowe. GetResponse charakteryzuje się przede wszystkim tym, że ma wiele integracji z innymi narzędziami. Doskonale sprawdzi się do wysyłki m.in. mass maili, newsletterów, czy cold maili.

ActiveCampaign

To idealne narzędzie do automatycznych kampanii email marketingowych. Dzięki niemu masz możliwość tworzenia i uruchamiania automatyzacji i kampanii drip dla Twojej firmy. Ponadto także ActiveCampaign pozwala zastosować funkcję omnichannel.

SendinBlue

Kolejną propozycją w kategorii: przydatne narzędzia do email marketingu jest SendinBlue. To najlepsza darmowa platforma do marketingu e-mailowego! Jest ona idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy za jej pomocą mogą budować swoje kontakty i listy e-mailowe bez dodatkowych kosztów.

Kreatory newsletterów

GetResponse daje Ci największe możliwości, jeśli chodzi o tworzenie szablonu w ramach narzędzi do email marketingu. Należy zauważyć, że dysponuje ogromną bazą zdjęć, a także właśnie szablonów do wykorzystania z podziałem na branże. Podobne funkcje spełnia Freshmail. Dla zaawansowanych użytkowników polecany jest ExpertSender.

Najlepsze programy do raportów

Tutaj należy wymienić: GetResponse, MailChimp i SALESmanago. Są one szczególnie cenione za swoje aplikacje, dzięki którym możesz mierzyć efektywność swojej kampanii w każdej chwili i z każdego miejsca.

Dlaczego warto korzystać z e-mail marketingu? – Podsumowanie

Jedną z głównych zalet mailingu jest to, że nie trzeba dużo inwestować w takie działania. Ta forma marketingu bezpośredniego ma także duże możliwości personalizacji. Dzięki niej zyskujesz możliwość śledzenia reakcji indywidualnych użytkowników. Aby e-mail marketing był skuteczny, warto korzystać z wyżej wymienionych narzędzi!

iouyt

Jestem iouyt. Od roku publikuję filmy na youtube. Ostatnio postanowiłem spróbować swoich sił w pisaniu. Pod trudnym do wypowiedzenia pseudonimem iouyt kryje się Marcin.