Jak efektywnie wypromować stronę lub sklep internetowy we własnym zakresie i bez pośredników ?

Jak efektywnie wypromować stronę lub sklep internetowy we własnym zakresie i bez pośredników ?

Internet daje nieograniczone wręcz możliwości docierania do klientów. Jednym z elementów jest odpowiednio zaprojektowana strona internetowa. Nawet najpiękniejsza strona internetowa na świecie sama z siebie nie zagwarantuje sukcesu. Potencjalni klienci muszą na nią trafić. Żeby tak się stało trzeba podjąć działania marketingowe. Może to być pozycjonowanie strony (SEO) lub skorzystanie z płatnej formy reklamy (Google Ads). Jedno i drugie rozwiązanie ma swoje plusy i minusy. Można również z sukcesami wykorzystywać oba rozwiązania. Do każdej pracy potrzebne są odpowiednie narzędzia. Nie inaczej jest w tym przypadku. Poniżej znajdziecie przydatne narzędzia, które ułatwią działania marketingowe i co najważniejsze są dostępne w jednym miejscu. Zaczynajmy!

Reklama płatna vs pozycjonowanie

Zarówno reklamy płatne jak i pozycjonowanie są działaniami marketingowymi, to właściwie wszystko, co je łączy. No może jeszcze słowa kluczowa, a konkretnie ich dobór. Zastanawiacie się, czy jest możliwe samodzielne pozycjonowanie strony – tak! Na stronie https://www.seopilot.pl znajdziecie niezbędne narzędzia, dzięki którym wasza strona będzie pięła się w górę. W przypadku pozycjonowania na efekty musimy poczekać. Od kilku dni do kilku miesięcy.

SEO

Celem pozycjonowania jest podniesienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania jak najwyżej, a dzięki temu zwiększenie ilości odwiedzin na stronie. Proces pozycjonowania składa się z wielu czynności.  Na pierwszym planie jest optymalizacja strony. To między innymi:

  • skasowanie zdublowanych treści
  • zaprojektowanie strony błędu 404
  • sprawdzenie szybkości ładowania strony
  • stworzenie sitemap

To tylko niektóre z wymaganych czynności podczas optymalizacji strony.  Na stronie Seopilot dostępne są narzędzia, które ułatwią proces optymalizacji strony oraz pomogą zaplanować niezbędne czynności SEO.

Kolejnym krokiem jest zdobywanie linków prowadzących do naszej strony. To skuteczna i sprawdzona metoda pozycjonowanie. Musimy jednak zadbać, aby linki pochodził z wartościowych stron. Bardzo dobre efekty przynoszą działania związane z content marketingiem.

Content marketing

Marketing treści daje nam podwójną korzyść. Z jednej strony publikując artykuł zyskujemy link do naszej strony. Jeżeli artykuł będzie ciekawy, możemy liczyć, że za linkiem podążą na naszą stronę użytkownicy. Największą sztuką jest znalezienie odpowiednich miejsc do publikacji artykułów. Zdecydowanie to zadanie ułatwia platforma Seopilot. Znajdziecie tam duża bazę miejsc, gdzie możecie opublikować artykuł z własnym linkiem. Jeżeli macie problem z wyborem odpowiedniego miejsca, to możecie liczyć na pomoc specjalisty.

Reklama płatna

Drugim sprawdzonym sposobem marketingu w wyszukiwarce są płatne reklamy Google Ads. Jest to rozwiązanie dla osób, które chcą szybko dotrzeć do klientów. W przeciwieństwie do pozycjonowania reklamy Google Ads są również wyświetlane na stronach partnerów, co znacznie zwiększa zasięg reklamy.

Jak samodzielnie ustawić kampanie Google Ads

Dzięki intuicyjnemu interfejsowi nawet osoba bez doświadczenia szybko uruchomi swoją pierwszą  kampanię reklamową. Zanim jednak ją uruchomimy, warto na stronie SeoPilot obejrzeć szkolenie, które pomoże dobrać odpowiednie słowa kluczowe i inne parametry, od których zależy sukces kampanii. W razie problemów może porozmawiać z konsultantem przez telefon.

Cała wiedza w jednym miejscu

Jak widać korzystając z narzędzi, jakie dostarcza SeoPilot można osiągnąć bardzo wiele. Na stronie znajdziecie również inne przydatne funkcje i narzędzia:

  • system automatycznie generuje frazy oraz słowa kluczowe dla konkretnej strony lub sklepu internetowego. Pokazuje również statystyki ruchu dla wybranych słów kluczowych
  • system sprawdza obecność linków pozycjonujących, w przypadku wykrycia ich braku zastępuje je nowymi linkami
  • system umożliwia bezpłatną analizę konkurencji w TOP 10 oraz monitorowanie pozycji słów kluczowych

Oprócz wielu narzędzi każda osoba rozpoczynająca przygodę z pozycjonowaniem może liczyć na dużą dawkę darmowej wiedzy na stronie Seopilot. Znajdziecie tam webinary, słownik SEO oraz wiele przydatnych artykułów.

Samodzielne pozycjonowanie jest możliwe

Samodzielne pozycjonowanie swojej strony internetowej lub sklepu z SeoPilot nie tylko jest możliwe, ale również przynosi wymierne korzyści. Zakładając konto w systemie otrzymacie dostęp do narzędzi analitycznych, oraz do automatycznej optymalizacji pozycjonowania.

System również automatycznie pomoże w prowadzeniu kampanii reklamowych Google Ads.

Wszystkie usługi w jednym miejscu, na jednej fakturze. Załóż konto i sprawdź jak wiele możesz zyskać.