Dmuchańce reklamowe jako ciekawa forma reklamy

Dmuchańce reklamowe jako ciekawa forma reklamy

Jak to mówią reklama dźwignią handlu — ale tylko dobra reklama. Aby wyróżnić się spośród konkurencji i zapisać się w świadomości konsumentów, trzeba działać wielopłaszczyznowo. Promocja w Internecie jest bardzo ważna, jednak w przypadku wielu firm będzie to zbyt mało.

Warto rozważyć różne formy reklamy zewnętrznej. Mogą być to flagi lub parasole z logo, albo reklama w formie dmuchanej (o co chodzi, można sprawdzić, wyszukując frazę dmuchańce producent!

W niniejszym artykule opowiemy więcej na temat tej formy promocji własne.

Dmuchańce reklamowe — daj się zauważyć i przykuj uwagę

Problem ze skuteczną reklamą jest taki, że obecnie wręcz toniemy w masie przekazów i sloganów. Bilboardy, słupy reklamowe, plakaty, szyldy — naturalnym mechanizmem na natłok czegoś jest przyzwyczajenie się do tego, stąd na wiele takich reklam po prostu nie zwracamy uwagi! Jak temu zaradzić? Jedynym sposobem będzie postawienie na coś niebanalnego — co ściągnie spojrzenie od razu. Produkty, które podpowiedziało Google po wpisaniu hasła dmuchańce producent to niezawodny sposób na to, aby marka została zauważona i zapamiętana.

Doskonale sprawdzą się promowania marki w czasie targów branżowych, konferencji, festynów, koncertów czy innego rodzaju wydarzeń, podczas których firma jest obecna i/lub jest jednym z organizatorów. Dobrze będą się prezentować również przed siedzibą firmy, lub zamontowane w miejscu często uczęszczanym przez duże ilości ludzi (centrum miasta, okolice dworców etc.).

W czasie wspomnianych wydarzeń wygląd stoiska firmowego odgrywa istotną rolę. Ma się wyróżniać, wzbudzać ciekawość i jednocześnie zachęcać do odwiedzenia go. Zamiast wielu ścianek i parasola, można postawić na dmuchany namiot opatrzony logo firmy i jej kolorami.

Nie tylko w naturalny sposób wyznacza granice stoiska, ale i chroni przed wiatrem, deszczem czy słońcem. Co więcej, jego ściany to duża powierzchnia reklamowa, co sprawi, że brand będzie doskonale widoczny już z daleka. Atutem tego rodzaju produktu jest niewielka waga (co jest bardzo ważne w trakcie transportu) i niezwykła łatwość składania oraz rozkładania.

Aby całość była spójna i dobrze urządzona, do kompletu można dobrać dmuchane umeblowanie  wzbogacone o logo firmy — wygodne dmuchane sofy, stoliki czy różnego rodzaju siedziska.

Warto rozważyć również dmuchane bramy w kształcie łuku, dzięki którym stoisko nie pozostanie niezauważone.

Niestandardowa reklama dmuchana? Tylko dmuchańce od producenta

Co jeżeli ktoś ma własny pomysł na tego typu reklamę? Należy zwrócić się do producenta tego typu produktów i złożyć zapytanie, przedstawiając mu pomysł/projekt. Wiodące firmy z tej branży mają ogromne możliwości jeżeli chodzi o tworzenie wyjątkowych, nietypowych dmuchańców – np. maskotek firmy, czy replik sztandarowych produktów marki w rozmiarze XXL.

Jak wiadomo, oryginalność i pomysłowość w reklamie jest jak najbardziej wskazana — intryguje odbiorców, pozwala na bycie zauważonym i zapada w pamięć, a o to właśnie chodzi. Kreatywna reklama zewnętrzna to bez wątpienia sprzymierzeniec w promowaniu firmy.